Ženske in mediji v Evropski uniji
Raziskava o položaju žensk v medijski industriji v Evropski uniji preučuje udeležbo žensk v upravljavski strukturi medijev in na vodstvenih položajih, razvitost politik glede zastopanosti in obravnavanja spolov v organizaciji in vsebini medijev ter zastopanost žensk v osrednjih terminih glavnih televizijskih programov. Namen raziskave je ugotoviti kazalce položaja žensk v medijski industriji in prispevati k razvoju spodbudnih politik ter s tem tudi k uveljavljanju priporočil Pekinške akcijske platforme.
Rezultati
- Poročilo »Pregled izvajanja Pekinške akcijske platforme v državah, članicah EU: Ženske v medijih – Krepitev enakosti spolov pri odločanju v medijskih hišah«, EIGE – Evropski inštitut za enakost spolov, 2013.
- Publikacija »Glavni izsledki – Pregled izvajanja Pekinške akcijske platforme v državah, članicah EU: Ženske v medijih – Krepitev enakosti spolov pri odločanju v medijskih hišah«, EIGE – Evropski inštitut za enakost spolov, 2013.
Partnerji:
- Univerza v Liverpoolu
- Srednjeevropska univerza v Budimpešti
- Univerza v Padovi
- Observatorij za raziskovanje medijev v Pavii
Financerji:
Evropski inštitut za enakost spolov.