Novice

Politično komuniciranje v kampanjah na družbenih omrežjih

Politično komuniciranje v kampanjah na družbenih omrežjih

Mojca Pajnik je za portal N1 spregovorila o političnem komuniciranju v kampanjah pred tokratnimi državnozborskimi volitvami, ki intenzivno potekajo tudi na družbenih omrežjih.

»Iz politike izginja vsebina, ki bi relevantno artikulirala zadeve skupnega, in razmah družbenih omrežij je ta trend poglobil. Še pred nekaj leti so denimo z družbenih omrežij vodile povezave na spletne strani, kjer so stranke objavljale programe in stališča z daljšimi obrazložitvami, danes pa so programi po večini skriti na kakšni podstrani in jih je težko najti.

Trende komercializacije politike sicer spremljamo od šestdesetih let prejšnjega stoletja, ko so, najprej v ZDA, kampanje začele modelirati kandidate in kandidatke; s piar tehnikami so ustvarjale všečne podobe, ki emotivno pritegnejo pozornost. Vsebine in programi s tem devalvirajo, bolj kot kaj kandidati in kandidatke izrekajo, kako artikulirajo družbene probleme in kako argumentirajo rešitve, postane pomembno, kako izgledajo in kako dobro se znajdejo v krogotoku ‘politike kot zabave’.«

Članek »Kampanja na družbenih omrežjih: zaton vsebine in politika kot spektakel« si lahko preberete tukaj.