Politični in medijski populizem v televizijskem političnem intervjuju
V članku Politični in medijski populizem v televizijskem političnem intervjuju, ki je izšel v decembrski številki revije Družboslovne razprave, Emanuela Fabijan in Marko Ribać analizirata fenomen populizma kot stil komuniciranja, ki se reproducira skozi medije ali pa ga reproducirajo mediji (sami). Specifike populističnega komuniciranja politikov in novinarjev s pomočjo vizualne interakcijske analize preverjata v novičarskih intervjujih o migracijah v dveh osrednjih informativnih televizijskih oddajah Odmevi in 24UR ZVEČER. Populizem, ki se reproducira skozi medije, temelji predvsem na vzbujanju in krepitvi strahu pred Drugim, na izpostavljanju zaščite slovenskih meja pred nevarnim Drugim ter na vizualnih reprezentacijah ljudstva kot homogene nacionalne skupnosti. Na ravni populizma s strani medijev pa je reprodukcijo populistične retorike in ekspresivnosti mogoče razumeti skozi ilustracijo vloge novinarjev in novinark kot ljudskih tribunov, ki s pomočjo mehanizma »premika osnove« delujejo za in v imenu ljudstva.
Celotna številka je na voljo na tej povezavi, posamezne članke pa si lahko ogledate tukaj. Vabljene_i k branju!