Nova številka Medijske preže
10. 6. 2009 | Mediji
V dvojni 34/35. številki Medijske preže, ki je izšla maja 2009, objavljamo serijo člankov o krizi in medijih s kritičnimi pogledi na obstoječi poslovni model medijske industrije in novinarstvo, ter s predlogi za revizijo medijskega sistema in spreminjanje informativnih medijev v javne zavode. Pišemo o tem, da mediji v Sloveniji niso opravili nadzora na neoliberalnim dogajanjem, hkrati pa pod naslovom »Za mastne dohodke lastne« analiziramo pisanje časopisov na Slovenskem o finančni krizi leta 1873.
Navezujemo se na razprave o poročanju medijev o družinskem nasilju ter objavljamo članke socialnega delavca, novinarke in urednika informativnih medijev o družbeni odgovornosti novinarjev in razmerju med javnim interesom in varovanjem zasebnosti. Pišemo o poročanju medijev o islamu in gradnji džamije ter o hrbtni strani oglaševanja. Predstavljamo poglede na evropsko direktivo o avdiovizualnih medijskih storitvah ter pridobitve in pomanjkljivosti konvencije Sveta Evrope o dostopu do uradnih dokumentov izpod peres informacijske pooblaščenke v Sloveniji in dveh drugih uglednih mednarodnih strokovnjakov.
Predstavnika tiskovnih svetov na Nizozemskem in v Veliki Britaniji razlagata, zakaj sta proti vseevropskem samoregulacijskem mehanizmu na področju medijev. Pišemo o propagandi, ki je spremljala kampanjo ameriškega predsednika Baracka Obame, in tisti, ki razširja sovražni govor proti njem.
Predstavljamo tudi razpravo o Pahorju, janšizmu, vodenju države kot podjetja in horizontih antipolitičnega.
Celotno vsebino Medijske preže 34:35 dobite na spletnem naslovu:
http://mediawatch.mirovni-institut.si/bilten/seznam/35/uvod/.