Knjiga ‘Populism, Media and Education’
24. 2. 2016 | Človekove pravice in manjšine, Politika
Pri mednarodni založbi Routledge je izšla knjiga Populism, Media and Education: Challenging Discrimination in Contemporary Digital Societies. Mojca Pajnik je v soavtorstvu prispevala poglavje o etnonacionalizmu in ‘rasističnem kapitalizmu’ v reprodukciji migrantov kot grožnje, Iztok Šori o heteronormativnosti in etno-mazohizmu v populističnih reprezentacijah spola, prispevek, ki ga sopodpisuje Mojca Frelih, pa analizira percepcije mladih o diskriminaciji v medijski produkciji.
Več o knjigi
Knjiga združuje izsledke projekta E-delovanje proti nasilju
O knjigi
Na podlagi izsledkov raziskovalnega projekta knjiga Populism, Media and Education analizira diskriminacijo v online okoljih, s poudarkom na obravnavi ‘desnega populizma’. Globalizacija in migracijski procesi prinašajo nove forme populizma in rasizma; ti se reproducirajo prek spletnih platform, ki so vse bolj v uporabi kot orodja za širjenje nestrpnosti. Etničnost, spol, spolna usmerjenost so analizirane kot pogoste okoliščine, na podlagi katerih poteka diskriminacija v online okoljih, prek katerih populistične organizacije in gibanja nagovarjajo k širjenju nestrpnosti zlasti populacijo mladih. Knjiga se med drugim posveča pomenu vzgoje za medije, za nedskriminacijo in participacijo mladih v medijatiziranih družbah. Knjiga prinaša analizo populizma, preučuje vlogo e-delovanja ter vlogo izobraževanja in državljanstva v digitalnem stoletju, in sicer na primerih iz Avstrije, Belgije, Bolgarije, Francije, Italije, Slovenije in Velike Britanije.
Vsebina
Foreword Renée Hobbs
Introduction Maria Ranieri
Section I – Theoretical foundations. Right-wing populism, Communicative Strategies and Media Literacy
1. FAR RIGHT: Populist Ideology, ‘Othering’ and Youth Anna Krasteva, Gabriella Lazaridis
2. Framing differences. Theorizing new populist communicative strategies on the Internet Birgit Sauer, Etienne Pignaud
3. Exploring the potential of Media Literacy Education to question discrimination and promote civic participation Maria Ranieri, Francesco Fabbro, Paul de Theux
Section II – Research study online populist communication strategies in European societies
4. Ethno-nationalism and racial capitalism in populist framing of migrants as a threat Mojca Pajnik, Francesco Fabbro, Denitza Kamenova
5. Gendering ‘the people’. Heteronormativity and ‘ethno-masochism’ in populist imaginary Stefanie Mayer, Iztok Šori, Birgit Sauer
6. Anti-elitism as populist strategy of defending ‘the people’ Evelina Staykova, Ildiko Otova, Vanya Ivanova
Section III – Research on media analysis and production, online discrimination and engagement
7. Students’ perspectives on critical thinking and engagement across media analysis and production Maria Ranieri, Francesco Fabbro, Mojca Frelih
8. Fighting against discrimination speeches with critical Media Education: lessons from the French case Sophie Jehel, Christophe Magis
9. Developing teachers’ media literacy to support citizenship education in the 21st Century Anne-Claire Orban de Xivry, Martin Culot
10. Conclusion Maria Ranieri
Naročilo knjige (20% popust)