Kako uspešno zbrati sredstva za delovanje in komunicirati dosežke v nevladnem sektorju
Mirovni inštitut, Društvo novinarjev Slovenije, inštitut Danes je nov dan, neodvisni medij Pod črto in Transparency International Slovenia smo na spletnem dogodku 26. januarja predstavili primere uspešnih crowdfunding kampanj, prikazali, kako v organizaciji vzpostaviti sistem dela z donatorji, in izpostavili učinkovite komunikacijske pristope, ki omogočajo večjo vidnost organizacij.
Časovnica in povezave na platforme ter priročnike:
0:00 Jasna Babić, Mirovni inštitut
Z učinkovitim komuniciranjem do večje prepoznavnosti – priročnik za nevladne organizacije
17:25 Sebastijan Peterka, Transparency International Slovenia
29:35 Ana Gabrovec, Pod črto
Skupaj za boljšo družbo – sodelovanje, komunikacija in dolgoročna partnerstva z donatorji (priročnik)
46:40 Nejc Horvat, Danes je nov dan
Platforma Huda pobuda
58:36 Špela Stare, Društvo novinarjev Slovenije
Spletno mesto kampanje #zaobSTAnek, Tehnična priporočila za zbiranje donatorskih sredstev
1:18:45 Vprašanja
Pogovor je zaključni dogodek projekta PODPRI: razvoj inovativnih modelov podporništva in komuniciranja za NVO, s katerim smo konzorcijski partnerji v času trajanja (1. 11. 2019–31. 1. 2022) naslovili problematiko nižanja demokratičnih standardov v Sloveniji in krčenja prostora za delovanje civilno družbenih organizacij na področju človekovih pravic, enakosti in svobode medijev z razvojem inovativnih modelov podporništva in komuniciranja za nevladne organizacije. Aktivnosti sofinancira Ministrstvo za javno upravo v okviru javnega razpisa za razvoj in profesionalizacijo NVO in prostovoljstva 2019.